Monthly Archives: Kwiecień 2016

by -
0 212

Każda kuracja odchudzająca powinna przede wszystkim pozwolić nam na zachowanie dobrego stanu zdrowia. Nic nam nie przyjdzie z zadowalającej nas sylwetki naszego ciała, jeżeli nasze zdrowie przy okazji będzie w kiepskim stanie. To bardzo trafna uwaga skierowana do wszystkich, którzy planują się odchudzać. Zasadniczo jeśli mówimy o utracie najwyżej kilku kilogramów, to na pewno nie jest to aż takie trudne ani też nie powinno być niebezpieczne dla naszego zdrowia. Jednakże w sytuacji, gdy przykładowo chcemy stracić 15 kilogramów, to musimy jednocześnie dosyć mocno zastanowić się nad sposobem naszego odchudzania, powinniśmy w tej sytuacji zwrócić się po fachowe doradztwo, po fachową pomoc u specjalisty.

Jak schudnąć 15 kg

Elementem, który również ma w tym miejscu bardzo duże znaczenie, jest czas, jaki dajemy sobie na pozbycie się owych 15 kg. Zasadniczo bowiem w ciągu tygodnia powinniśmy tracić najwyżej jeden kilogram, a tym samym w optymistycznej wersji powinniśmy zaplanować naszą kurację na 15 tygodni. W praktyce jednak możemy dodać jeszcze parę tygodni, aby móc być pewnym tego, że nasze zdrowie przy naszej kuracji odchudzającej na pewno nie ucierpi. Musimy pamiętać o tym, że drastyczne odchudzanie nie jest korzystne i zawsze wiąże się ono z pewnymi skutkami ubocznymi, z negatywnym wpływem na nasze zdrowie.

Metody odchudzania

Utracić 15 kg. ze swojej wagi jest jak najbardziej możliwe i to bez stosowania jakichś drastycznych metod odchudzania. My sami nie zawsze wiemy, na czym polega właściwe postępowanie i dlatego właśnie, aby zachować swoje zdrowie w dobrym stanie i aby pozbyć się owych przykładowych 15 kg. warto jest skorzystać z pomocy dietetyka bądź też można się skonsultować z trenerem personalnym. Wówczas będziemy mieli tę pewność, że nasze działania zmierzają we właściwym kierunku, że osiągniemy zakładany cel i jednocześnie też nie będziemy musieli odczuwać żadnych negatywnych skutków drastycznie prowadzonych kuracji odchudzających. Praktycznie rzecz ujmując, nie ma innej drogi do osiągnięcia sukcesu.

by -
0 191

Nie tyle w diecie, co w naszym organizmie. Jeden z kluczowych dla naszego zdrowego funkcjonowania składników pokarmowych, o którym często wiemy zbyt mało i tak naprawdę bagatelizujemy jego obecność i konieczność jego zapewnienia w codziennej diecie. Białko, bo o nim właśnie mowa to przede wszystkim podstawowy materiał znajdujący się w każdej tkance, budujący tę tkankę, budujący nasze mięśnie. Jednakże roli białka na pewno nie możemy ograniczyć wyłącznie do tej budulcowej. Rola białka w naszym organizmie jest znacząco większa, znacząco obszerniejsza. Możemy tutaj mówić o biosyntezie hormonów białkowych, możemy mówić również o biosyntezie ciał odpornościowych.

Zbyt mała ilość białka

Mówiąc prościej, zbyt mała ilość przyjmowanego w codziennej diecie białka jest bezpośrednio związana z obniżeniem odporności organizmu i tenże fakt dotyczy zarówno osób dorosłych jak i dzieci. Bardzo ważną rolą białka w naszym organizmie jest branie udziału w stabilizacji bilansu wodnego organizmu jak również w utrzymywaniu równowagi kwasowo-zasadowej. Ktoś może powiedzieć, że to wszystko jest ważne, że jest piękne, ale są to pojęcia, o których znaczeniu laicy nie mają większego pojęcia, a tym samym te argumenty nie przemawiają do wszystkich. My w tym miejscu chcemy, zatem wskazać na taką rolę białka jak wydatna pomoc w pozbywaniu się wszelkich toksyn z naszego organizmu. Ten argument powinien trafić do świadomości każdego.

Toksyny w organizmie

Współcześnie mamy do czynienia z wieloma trafiającymi do naszego organizmu toksynami. Są one obecne w powietrzu, w jedzeniu, w używkach, a więc pozbywanie się ich z naszego organizmu jest czymś bardzo ważnym i tym samym rola białka w diecie urasta do rangi kluczowej. Białko ponadto bierze także udział w procesach naprawczych, a więc mamy tutaj na myśli gojenie się wszelkich ran, blizn, naprawę uszkodzonych tkanek wewnątrz organizmu. Nie można roli białka przecenić, nie można go nie docenić, ponieważ zlekceważenie jego obecności w codziennej diecie może się wiązać z bardzo przykrymi konsekwencjami dla nas.

by -
0 183

Trening na siłowni rządzi się swoimi bardzo ściśle określonymi prawami, których złamanie zawsze skutkuje pewnymi niepożądanymi działaniami. My w tym miejscu chcemy przybliżyć jedną z najważniejszych zasad, które dotyczą ćwiczenia na siłowni, a która to zasada w głównej mierze dotyczy osób początkujących. Jak wiadomo, wiele osób początkujących chciałoby bardzo szybko osiągnąć większą masę mięśni, móc pochwalić się swoimi większymi bicepsami. Owszem, należy przyznać, że jednym z bardzo dużych atutów osób rozpoczynających swoją przygodę z siłownią jest ich ogromna motywacja do ćwiczenia.

Ćwiczenia a motywacja

Jak najbardziej należy tę motywację odpowiednio wykorzystać, należy nie poprzestawać na miernych wynikach ćwiczenia, trzeba dążyć do osiągania wyższych pułapów, ale powoli. Wielka motywacja, wielka chęć do ćwiczenia ma bowiem także swoją drugą stronę, tę bardziej negatywną stronę. Bardzo często zdarza się, że osoby początkujące nazbyt szybko chcą osiągnąć sukces, nazbyt szybko chcą pochwalić się większą masą mięśniową i dlatego też ćwiczą na nadmiernych obciążeniach, ćwiczą zbyt często i zbyt intensywnie. Jaki będzie tego skutek? Trzeba przyznać, że na pewno mierny. Zasadniczo bowiem ryzyko wystąpienia w takiej sytuacji kontuzji jest bardzo duże, a wręcz jest to pewne, że te osoby bardzo szybko zetkną się z jakąś kontuzją wynikającą z przeciążenia.

Ćwiczenia a kontuzja

Jeśli nawet nie wystąpi kontuzja, to nastąpi zniechęcenie, gdyż nazbyt intensywne treningi doprowadzą do nadmiernego zmęczenia i zamiast większych bicepsów taka osoba zrezygnuje z dalszego ćwiczenia. Dlatego też osoby początkujące na siłowni powinny bezwzględnie pamiętać o tym, że siły należy mierzyć na zamiary, że swoje ćwiczenia na siłowni należy ściśle dostosować do swoich możliwości, a sukces odnosi się wraz z czasem. Nikt owego sukcesu nie odniósł od razu i wątpliwe jest to, aby ta sytuacja miała się zmienić. Mając zapał do ćwiczeń na siłowni, należy tenże zapał wykorzystać, ale tylko i wyłącznie w sposób pozytywny, należy nie ustawać w treningach, ale należy ćwiczyć z zachowaniem rozwagi.

źródło: http://fitness-inspiracje.pl/kobiece-mity-silowni-najpierw-schudne-potem-sie-wyrzezbie/

by -
0 227

odżywki typu bulk

W sklepach mamy do dyspozycji wiele różnych odżywek sportowych, którymi możemy się wspomagać. Spośród owych wielu różnych rodzajów możemy zetknąć się z odżywką, której nazwa może być dla nas co nieco tajemnicza. Mowa mianowicie o odżywce typu bulk. Sama nazwa wiele być może nam nie mówi, aczkolwiek nie jest to żaden skomplikowany w swojej budowie i działaniu produkt. Odżywka typu bulk to produkt na bazie węglowodanów oraz białka. Nie jest to jednak typowy gainer, ponieważ w tym przypadku mamy do czynienia z równymi proporcjami węglowodanów oraz białka w produkcie.

Bulk – odżywka dla kogo?

Warto w tym miejscu podkreślić przeznaczenie owej odżywki, ponieważ na pewno nie możemy powiedzieć, że każdy powinien ją stosować i dla każdego jest ona przeznaczona. Odżywki typu bulk w sposób szczególny dedykuje się wszystkim tym, którzy rozpoczęli swoją przygodę z siłownią i są na początku swojej drogi budowania większej masy mięśniowej. To jednakże nie wszystko. Odżywkę tę bowiem powinny stosować te osoby, które jednocześnie mają tendencje do magazynowania dużej ilości tkanki tłuszczowej. W odżywkach tego typu mamy do czynienia nie tylko z obecnością samych węglowodanów oraz białek, ale jednocześnie też musimy wskazywać na pewne substancje mające działanie anaboliczne oraz antykataboliczne. W ten właśnie sposób możemy mówić o doskonałym wspomaganiu naszych wysiłków fizycznych.

Bulk jako pełnowartościowy posiłek

W pewnych sytuacjach, gdy nie mamy możliwości zjeść pełnowartościowego posiłku, odżywka typu bulk może zastąpić ów posiłek, gdyż jest to produkt jak najbardziej spełniający wszelkie kryteria owego posiłku. Oczywiście nie należy tejże odżywki traktować jako posiłku, który będziemy spożywali regularnie. Nie może być bowiem tak, że jakakolwiek odżywka sportowa będzie nam zastępować naszą dietę, będzie nam zastępować pełnowartościowy posiłek. Odżywek typu bulk mamy obecnych na rynku bardzo wiele różnych rodzajów, toteż z wyborem tego właściwego, tego dla nas odpowiedniego, który będzie spełniał nasze oczekiwania, nie powinno być problemu.

by -
0 183

problemy z erekcją

Na stronach internetowych znajdziemy wiele informacji o problemach z erekcją. Jest to niestety bardzo powszechny problem. Znajdziemy tam również wiele suplementów diety na potencję. Jest to problem wstydliwy do tego stopnia, że niektórzy ludzie nie konsultują tego z lekarzem pierwszego kontaktu.

Jak sobie radzić ze swoją seksualnością w każdym wieku? XXI wiek jest wiekiem bardzo wymagającym ale daje nam również bardzo dużo wyborów. Przykładowo wpisując w strony internetowe hasło suplementy na potencję, znajdziemy wiele stron na ten temat. Wprowadzając suplement powinniśmy jak najwięcej wiedzieć na jego temat. Wszystko zależy od nas za ile i ile zakupimy tego suplementu na potencję. Człowiek od wieków radzi sobie z różnymi przeciwnościami losu sam, więc bez przeszkód powinien poradzić sobie, nikomu nie mówiąc, z problem trudności w osiąganiu pełnej erekcji. Korzystając z Internetu i za pomocą usług funkcjonujących w Polsce paczkomatów pozostaje całkowicie anonimowy.

Należy również wspomnieć, że owe suplementy są dostępne bez recepty. Od nas samych zależy czy będziemy chcieli sobie pomóc i wprowadzić je do diety. Ważną rolę odgrywa w braniu suplementów systematyczność, regularność i konsekwencja. Problemy z na przykład z erekcją mogą pojawić się u każdego w różnym wieku. Powinnyśmy dbać o przyjemność z seksu za pomocą dostępnych nam środków. Przecież negatywny wpływ na naszą potencję może mieć najmniejszy czynnik czy też bodziec. W XXI jest wiekiem stresu, napięcia to główne jego cechy.

Wpis powstał we współpracy ze stroną kopkamagra.com, zapraszamy.

by -
0 189

BCAA to taki suplement diety sportowca, który zawiera w sobie dobroczynnie działające aminokwasy rozgałęzione, czyli walinę, leucynę oraz izoleucynę. Bez wątpienia są one niezbędne dla każdego, kto na serio traktuje swój trening, kto stara się uzyskać większą masę mięśniową, większą wytrzymałość oraz większą siłę swoich mięśni. BCAA to odżywka, którą produkuje wiele firm. Możemy więc zapytać o to, który produkt powinniśmy wybrać, aby móc mówić o pełnej skuteczności, o pełnym zadowoleniu? Wiele osób w tym miejscu mogłoby także zapytać o to, które bcaa dostępne na rynku jest najtańsze?

Cena BCAA

Cena jest bowiem tym elementem, który z pewnością ma ogromne znaczenie przy wyborze suplementu diety dla sportowców. Można oczywiście spojrzeć na różne rankingi, w których będzie wyszczególnione to, który produkt jest tani, który jest najtańszy i który warto kupić. Pojęcie najtańszy w przypadku bcaa nie musi od razu oznaczać, że mamy do czynienia z produktem najlepszym. Wobec braku skuteczności działania nawet bowiem najniższa cena nie ma prawa być atrakcyjną. Nic bowiem nam nie da jeśli zakupimy bcaa w bardzo niskiej cenie, ale nie będzie on działał. Wybierając więc bcaa dla siebie, do własnego wspomagania, musimy patrzeć zarówno na cenę jak i na skuteczność działania, na realne wspomaganie uzyskiwania co najmniej dobrych efektów treningowych.

BCAA dla sportowców

Warto w tym miejscu dodać, że na rynku są obecne odżywki dla sportowców w formie aminokwasów rozgałęzionych bcaa, które faktycznie odznaczają się zarówno bardzo dużą skutecznością jak i stosunkowo niską ceną. W tym miejscu wszystkie zainteresowane osoby należy odesłać do wspomnianych wcześniej rankingów, w których możemy wyszczególnić wszystkie te produkty, które mogą nas zainteresować, które mogą spełnić nasze indywidualne kryteria wyboru. Najtańszy i bardzo dobry suplement diety o nazwie bcaa? Trudno jest wskazać na konkretny produkt, ponieważ tak naprawdę dla każdego może to być nieco inny suplement diety, nieco inny produkt, a więc należy po prostu zdecydować samemu, co się wybiera.

Najtańsze bcaa znajdziesz tutaj https://sklep.kfd.pl/aminokwasy-bcaa-c-3.html